Tax Assistant

Požadavky

  • Student/ka VŠ, ideálně ekonomického směru
  • Práce s MS Office (Word, Powerpoint, Excel, Outlook)
  • Výborné organizační a komunikační schopnosti
  • Samostatné uvažování, odolnost vůči stresu, pečlivost a spolehlivost 
  • Znalost anglického jazyka slovem i písmem, další znalost světového jazyka vítána

Náplň práce

  • Fakturace a příprava podkladů 
  • Zadávání dat do informačního systému
  • Organizace schůzek, emailová korespondence 
  • Komunikace s klienty
  • Administrativní podpora

Nabízíme

  • Zázemí v silné a stabilní společnosti 
  • Příjemné prostředí s mladým kolektivem
  • Dlouhodobá spolupráce s možností nástupu na plný pracovní úvazek v oblasti consultingu
  • Časově flexibilní pracovní doba (přizpůsobení se rozvrhu, zkouškovému období)
  • Práce na částečný úvazek (brigáda) dohoda o provedení práce

Dotazy směřujte na
Aneta Ponertova
Aneta Ponertová HR Specialist

ponertova@apogeo.cz +420 267 997 778

Zobrazit profil

Žádost o pracovní pozici


Nechte si zasílat náš newsletter

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací