AUDIT- Auditor s IFRS

Do našeho týmu hledáme kolegu nebo kolegyni s praktickými zkušenostmi s IFRS, konsolidacemi a účetním poradenstvím.

Kandidát by se měl orientovat v daňových zákonech a obchodním právu. Očekáváme analytické a komunikační schopnosti, pečlivost, organizační schopnosti, výbornou znalost práce na PC (Word, Excel) a znalost AJ na středně pokročilé úrovni (B2). Podmínkou je auditorské oprávnění

Náplň práce

  • Zodpovědnost za plánování, řízení a provádění statutárních auditů a dalších auditorských zakázek,
  • metodické vedení týmu asistentů,
  • pravidelná komunikace s přímým nadřízeným,
  • komunikace s klienty v průběhu nabídkového řízení i při realizaci zakázky,
  • samostatná komunikace s klienty a rozvoj klientských vztahů.  

Nabízíme

  • Práci na plný úvazek, flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova,
  • možnost seberealizace, odborného a profesního růstu,
  • přátelskou atmosféru, mladý kolektiv,
  • kanceláře v moderní části Karlína kousek od metra Florenc nebo Křižíkova,
  • sportovní programy (Multisport, kruhové tréninky),
  • firemní programy (podpora pro certifikace, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti…),
  • teambuildingové aktivity,
  • nástup ihned nebo dohodou.  

Stáhnout pracovní nabídku ve formátu PDF

Dotazy směřujte na
Kristýna Mikulenková
Získejte lepší práci v APOGEO a přečtěte si o nás

Žádost o pracovní pozici


Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem Prohlášení o ochraně osobních údajů.