Exclusive Client Assistant

Požadavky

  • Dobrou znalost PC (MS Office na uživatelské úrovni, zejména práce s MS Excel – znalost základních funkcí a vzorců, formátování)
  • Znalost AJ slovem i písmem na komunikativní podmínkou (B2)
  • Schopnost organizace vlastní práce a schopnost pracovat samostatně dle zadaných cílů
  • Ochotu učit se novým věcem a chuť podílet se na projektech

Náplň práce

  • Administrativní podpora služby FO
  • Péče o významné klienty FO
  • Tvorba dokumentace (smlouvy, nabídky, daňové doklady, …)
  • Drobná editace textů •Sběr a archivace klientských dokumentů
  • Dodavatelsko-odběratelská komunikace
  • Vyhledávání informací z webu

Nabízíme

  • Zaměstnání v silné a stabilní poradenské společnosti s mezinárodním přesahem
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Práce na plný úvazek, pohyblivá pracovní doba
  • Zajímavou, zodpovědnou a velmi různorodou práci
  • Možnost seberealizace, odborného a profesního růstu
  • Dlouhodobou perspektivu
  • Školení a vzdělávání v oboru
  • Zaměstnanecké benefity, motivační programy

Dotazy směřujte na
Aneta Ponertova
Aneta Ponertová HR & Office Manager

ponertova@apogeo.cz +420 267 997 778

Zobrazit profil
Získejte lepší práci v APOGEO a přečtěte si o nás

Žádost o pracovní pozici


Nechte si zasílat náš newsletter

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem Prohlášení o ochraně osobních údajů.