TRANSAKCE - Consultant

Do oddělení transakcí hledáme kolegu nebo kolegyni se zkušenostmi z podnikových financí. Na starosti bude mít vybranou klientelu, které bude asistovat při změnách vlastnické struktury a zároveň bude týmovou podporou v oblastech příprav, realizace a následné integrace. Znalost české legislativy je výhodou, nikoliv podmínkou.

Náplň práce

  • project management (podnikové přeměny, řízené likvidace, ad-hoc transakční poradenství při převodech soukromého i podnikového majetku),
  • podniková i soukromá agenda, řešení nástupnictví, ochrana majetku,
  • participace na zakázkách v designu firemních struktur, daňového poradenství, auditu, oceňování, due diligence,
  • příprava nabídek a samostatná komunikace s klienty a rozvoj klientských vztahů.

Nabízíme

  • práci na plný úvazek, flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova,
  • možnost seberealizace, odborného a profesního růstu,
  • přátelskou atmosféru, mladý kolektiv,
  • kanceláře v moderní části Karlína kousek od metra Florenc nebo Křižíkova,
  • sportovní programy (Multisport, kruhové tréninky, fyzioterapie…)
  • firemní programy (podpora pro certifikace, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti…),
  • teambuildingové aktivity, 
  • zajímavé pracovní zahraniční stáže,
  • nástup ihned nebo dohodou.

Stáhnout pracovní nabídku ve formátu PDF

Dotazy směřujte na
Aneta Ponertova
Aneta Ponertová HR & Office Manager

ponertova@apogeo.cz +420 267 997 778

Zobrazit profil
Získejte lepší práci v APOGEO a přečtěte si o nás

Žádost o pracovní pozici


Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem Prohlášení o ochraně osobních údajů.