MZDOVÁ ÚČETNÍ

V současné době hledáme týmového kolegu nebo kolegyni, který/á bude zajišťovat komplexní zpracování mzdové agendy.

 

Očekáváme SŠ vzdělání ekonomického směru ukončené maturitou, praxi na pozici mzdové účetní, znalost mzdových předpisů a personální agendy a dobrou orientaci v zákoníku práce.

 

Dále požadujeme samostatnost, koncepčnost, pečlivost, organizační schopnosti, výbornou znalost práce na PC (Word, Excel) a znalost AJ na středně pokročilé úrovni (B2).

Náplň práce

  • komplexní zpracovávání mzdové agendy,
  • komunikace s úřady sociálního zabezpečení, finančním úřadem a zdravotními pojišťovnami,
  • základní poradenství klientům v oblasti pracovního práva a mezd,
  • metodická činnost, reporting.

Nabízíme

  • práci na částečný úvazek, možnost externí spolupráce,
  • odpovídající finanční ohodnocení,
  • kanceláře v moderní části Karlína kousek od metra Florenc nebo Křižíkova,
  • možnost seberealizace, odborného a profesního růstu,
  • přátelskou atmosféru, mladý kolektiv,
  • sportovní programy (Multisport, kruhové tréninky, fyzioterapie…),
  • firemní programy (podpora pro certifikace, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti…),
  • teambuildingové aktivity,
  • zajímavé pracovní zahraniční stáže,
  • nástup ihned nebo dohodou.

Stáhnout pracovní nabídku ve formátu PDF

Dotazy směřujte na
Kristýna Mikulenková
Získejte lepší práci v APOGEO a přečtěte si o nás

Žádost o pracovní pozici


Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem Prohlášení o ochraně osobních údajů.