SAMOSTATNÁ ÚČETNÍ

Do svého týmu hledáme kolegu nebo kolegyni se zkušenostmi s kompletním vedením účetnictví.


Kandidát by se měl orientovat v účetní a daňové legislativě. Znalost ekonomických SW výhodou, nikoliv podmínkou. Praxe na obdobné pozici min. 1 – 3 roky.


Očekáváme samostatnost, koncepčnost, pečlivost, organizační schopnosti, výbornou znalost práce na PC (Word, Excel) a znalost AJ na středně pokročilé úrovni (B2).

Náplň práce

  • samostatné účtování dokladů (zadávání účetních dat do systému, účtování, párování),
  • zpracování DPH, KH, silniční daně,
  • zpracování účetních závěrek,
  • pravidelné analýzy účtů, reportingy ČSÚ, INSTRASTAT,
  • zpracování ad-hoc zpráv pro klienty, aktivní komunikace s klientem,
  • vedení a organizace práce juniorů.

Nabízíme

  • práci na plný úvazek, flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova,
  • možnost seberealizace, odborného a profesního růstu,
  • přátelskou atmosféru, mladý kolektiv,
  • kanceláře v moderní části Karlína kousek od metra Florenc nebo Křižíkova,
  • sportovní programy (Multisport, kruhové tréninky, fyzioterapie…),
  • firemní programy (podpora pro certifikace, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti…),
  • teambuildingové aktivity,
  • zajímavé pracovní zahraniční stáže,
  • nástup ihned nebo dohodou.

Stáhnout pracovní nabídku ve formátu PDF

Dotazy směřujte na
Aneta Ponertova
Aneta Ponertová HR & Office Manager

ponertova@apogeo.cz +420 267 997 778

Zobrazit profil
Získejte lepší práci v APOGEO a přečtěte si o nás

Žádost o pracovní pozici


Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem Prohlášení o ochraně osobních údajů.