SMART- Obchodní asistent/ka

Jsme silná, stabilní poradenská skupina APOGEO s mezinárodním přesahem a fungováním na českém trhu od roku 2001.

 

V současné době hledáme týmového kolegu nebo kolegyni, který/á bude zajišťovat komplexní administrativní podporu SMART Office & Companies, s.r.o. - oddělení korporátních služeb. Společnost SMART Office & Companies, s.r.o. je jednou z nejvýznamnějších společností na trhu v zakládání a prodeji společností a také v poskytování virtuálních kanceláří a registračních sídel.

 

Očekáváme alespoň SŠ vzdělání ukončené maturitou, pečlivost a spolehlivost, dobrý písemný a ústní projev, organizační schopnosti, znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Powerpoint) a znalost AJ minimálně na komunikativní úrovni. Praxe na obdobné pozici je vítána.  

Každý v APOGEO/SMART má svůj potenciál.

 

„Jste pečlivá(ý), spolehlivá(ý) a aktivní? Máte zdravý selský rozum? Přidejte se do našeho týmu, který realizuje zakázky zejména pro klienty z řad advokátních kanceláří, středních podniků, ale i napříč skupinou APOGEO. Vaším úkolem bude zejména administrativní příprava zakázek, správa agendy průběžných služeb, podílet se budete i na přípravě nabídek. Osvojíte si výjimečné znalosti.  

Odkaz na stránky SMART Office & Companies, s.r.o

 

Požadavky

  • Očekáváme alespoň SŠ vzdělání ukončené maturitou,
  • pečlivost a spolehlivost,
  • dobrý písemný a ústní projev, organizační schopnosti,
  • znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Powerpoint),
  • znalost AJ minimálně na komunikativní úrovni,
  • praxe na obdobné pozici je vítána.  

Náplň práce

  • Fakturace služeb stávajícím a novým klientům, správa agendy,
  • příprava smluvní dokumentace, zajišťování podpisů na dokumentech (dle vzorů), 
  • správa poštovní a administrativní agendy klientských společností vč. dosílek,
  • organizační zajištění pronájmu kanceláří a zasedacích místností,
  • péče o stávající klienty,
  • správa zakázek v interním systému,
  • komunikace s dodavateli služeb,
  • ad-hoc úkoly dle zadání nadřízeného.

Nabízíme

  • Práci na plný úvazek a dlouhodobou perspektivou,
  • flexibilní pracovní dobu,
  • spravedlivé a vstřícné nadřízené,
  • skutečnou možnost odborného a profesního růstu,
  • přátelskou atmosféru, mladý kolektiv,
  • kanceláře v moderní části Karlína kousek od metra Florenc nebo Křižíkova,
  • velmi zajímavou pracovní náplň
  • sportovní programy (Multisport, kruhové tréninky)
  • firemní programy (podpora pro certifikace, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti…),
  • výuka jazyků v rámci pracovní doby,
  • teambuildingové aktivity,
  • 5 Sickdays ročně,
  • nástup ihned nebo dohodou.  

Stáhnout pracovní nabídku ve formátu PDF

Dotazy směřujte na
Kristýna Mikulenková
Získejte lepší práci v APOGEO a přečtěte si o nás

Žádost o pracovní pozici


Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem Prohlášení o ochraně osobních údajů.