TOP MANAGEMENT - Asistent/ka

V současné době hledáme týmového kolegu nebo kolegyni, který/á bude zajišťovat komplexní organizační a administrativní podporu managementu společnosti.

 

Očekáváme pečlivost, organizační schopnosti, výbornou znalost práce na PC (Word, Excel) a znalost AJ na středně pokročilé úrovni (B2). Praxe na obdobné pozici je vítána, nikoliv podmínkou.

Náplň práce

  • administrativní podpora managementu (cca 7 partnerů v týmu; správa kontaktů v interních systémech, vedení kalendáře s podporou v organizování schůzek s významnými klienty a obchodními partnery, zajišťování služebních cest, letenek, ubytování, vyúčtování služebních cest aj.),
  • úprava a archivace smluv,
  • správa a evidence datových schránek,
  • úprava, formátování prezentačních materiálů a příprava podkladů k interním poradám.

Nabízíme

  • práci na plný úvazek, flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova,
  • možnost seberealizace, odborného a profesního růstu,
  • přátelskou atmosféru, mladý kolektiv,
  • kanceláře v moderní části Karlína kousek od metra Florenc nebo Křižíkova,
  • sportovní programy (Multisport, kruhové tréninky, fyzioterapie…),
  • firemní programy (podpora pro certifikace, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti…),
  • teambuildingové aktivity, 
  • nástup ihned nebo dohodou.

Stáhnout pracovní nabídku ve formátu PDF

Dotazy směřujte na
Aneta Ponertova
Aneta Ponertová HR & Office Manager

ponertova@apogeo.cz +420 267 997 778

Zobrazit profil
Získejte lepší práci v APOGEO a přečtěte si o nás

Žádost o pracovní pozici


Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem Prohlášení o ochraně osobních údajů.