V rámci našich účetních systémů implementujeme pokročilé vývojové stupně digitalizace a automatizace ve formě robotizace a umělé inteligence. Přesto zůstáváme především lidmi – partnery zachovávajícími odborné a lidské individuální poradenství.
Digitalizace – bezpečnost a komfort:
-
úspora času při předávání podkladů, veškerá komunikace a podklady jdou skrze sběrný email, resp. na jedno úložiště, vše v reálném čase, v přehledné struktuře,
-
bezpečnost předávaných podkladů, pokročilé ochranné funkce minimalizují bezpečnostní hrozby, ztrátu dokumentů a opakované předávání,
-
okamžitý přístup k archivaci a historii komunikace, efektivní přehled nad harmonogramem a realizací nasmlouvaných úkonů.
Celkově digitalizace přináší minimalizaci administrativních úkonů jak na straně klienta, tak na straně APOGEA, což v návaznosti na automatizaci vede k maximální účinnosti účetních služeb.
Automatizace – robotizace a umělá inteligence v kombinaci se strojovou přesností s minimální chybovostí:
-
interně vyvinutá a neustále zdokonalovaná umělá inteligence nám umožňuje vysokou míru vytěžování údajů z digitalizovaných podkladů, což pak zajišťuje jejich vysokou spolehlivost a minimalizuje možnost selhání lidského faktoru,
-
robotizace v oblasti systémových nástrojů umožňuje efektivní správu a nastavení procesů a vysokou míru flexibility individualizace potřeb klienta,
-
automatizace umožňuje zpracovat mnohem větší rozsah vytěžovaných údajů, monitorovat širší spektrum klíčových veličin a jejich vývoj a porovnání v časových řadách,
-
díky automatizaci je možné flexibilní nastavení reportingu, monitoring klíčových ukazatelů, periodicity a srovnání.
Automatizace jako součást procesu digitalizace umožňuje využívat téměř nekonečné spektrum spolehlivě vytěžených údajů, nastavení reportingu klíčových ukazatelů s vysokou spolehlivostí.