Karuselové podvody – jak se bránit křivému nařčení i obvinění a legislativa AML

Litujeme, seminář již proběhl

Téma

Jak se bránit nařčení ze zapojení do karuselových podvodů? Jak nenaplnit kritéria vědomostního testu? Jaká kritéria ověřovat u obchodních partnerů?

Přednášející:

  • Ing. Jan Rambousek, LL.M. (daňový poradce, člen sekce DPH a správy daní a poplatků KDP ČR)
  • Ing. Jiří Žežulka (do roku 2015 vedl Odbor řízení rizik Generálního finančního ředitelství, aktuálně působí jako manažer daňových sporů společnosti APOGEO)

Program:

Seminář je připraven ve spolupráci s vzdělávací a poradenskou společností 1. VOX a.s.

  • zajišťovací příkazy, způsob jejich vydávání a možná obrana proti nim,
  • rozbor rozsudků týkajících se zajišťovacích příkazů,
  • indicie vedoucí správce daně k závěru, že subjekt je zapojen do řetězových či karuselových podvodů,
  • povinnosti vyplývající ze zákona proti praní špinavých peněz,
  • další praktické zkušenosti s podáváním žalob a kasačních stížností.
  • vymezení karuselových a řetězových obchodů,
  • povinnosti daňového subjektu k zabránění k podvodu,
  • zajišťovací příkazy, způsob jejich vydávání a možná obrana proti nim,
  • rozbor rozsudků týkajících se zajišťovacích příkazů,
  • indicie vedoucí správce daně k závěru, že subjekt je zapojen do řetězových či karuselových podvodů,
  • povinnosti vyplývající ze zákona proti praní špinavých peněz,
  • další praktické zkušenosti s podáváním žalob a kasačních stížností.

Poznámka: Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Kategorie

Daně

Kdy a kde

10.10.2018 od 9.00 hod.

Místo - adresa: Senovážné náměstí 23, 110 00 Praha 1 - Nové Město

Cena Workshopu: 2 980 Kč

Litujeme, seminář již proběhl

V případě svého zájmu, prosíme, o potvrzení účasti co nejdříve, nejpozději však do 9.10.2018.


Nevybrali jste si školení? Nechte si zpracovat školení na míru.

Více informací
Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem Prohlášení o ochraně osobních údajů.